Sommerordning på Otta

01.06.2023

I forbindelse med sommermånedene, juli og august, ønsker vi å informere alle våre menighetsmedlemmer om en midlertidig endring i vår messetidsplan. Messen som vanligvis holdes på Otta vil dessverre bli kansellert i løpet av disse to månedene.

Vi gleder oss over å kunngjøre at katekesen vil starte opp igjen den 17. september. Dette vil være en flott anledning for alle interesserte, både unge og voksne, til å fordype seg i vår tro og lære mer om vår spiritualitet. Mer informasjon om katekese finner du her.

Vi setter stor pris på deres forståelse for endringene i messetidsplanen i sommermånedene, og vi ser frem til å ønske dere velkommen tilbake til våre aktiviteter i september. Sammen kan vi fortsette å styrke vårt kirkefellesskap og vokse i troen.