Sommerordning på Gjøvik

25.07.2023

I løpet av månedene juli og august vil det ikke være tilbedelsesøkter og rosenkransandakter i vårt fellesskap. Dette gir oss en mulighet til å reflektere over våre bønnevaner og finne indre ro gjennom personlig refleksjon i løpet av sommermånedene.

Vi ønsker også å informere dere om at ukens messer vil bli midlertidig kansellert i juli.

Vi ber også våre polsktalende medlemmer om å merke seg at det ikke vil være messe på polsk den 9. og 16. juli.

På en positiv merknad ønsker vi å minne alle om at katekesen vil starte opp igjen i september. Dette gir en flott mulighet for både barn og voksne å fordype seg i vår tro, lære mer om vår spiritualitet og vokse i vår åndelige reise sammen som fellesskap.

Vi takker dere for deres forståelse og engasjement i vår kirkefellesskap. La oss bruke denne tiden til å styrke våre bønnevaner, forberede oss på kommende aktiviteter og fortsette å bygge et varmt og inkluderende fellesskap.